סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

איך פונים למשקיע?

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

Startup Nation - זו הזהות שלנו

יש לנו את זה, וככל שנדע להשתמש ביכולת הזו רק נצדיק יותר את המותג . כי מהיום שפתחנו את" מרעיון למוצר"- סטודיו לעיצוב תעשייתי ב 1995. פונים אלינו יזמים שפיתחו רעיון ומבקשים להפוך אותו למוצר חדשני ונוסף לכך גם איך פונים למשקיע? ואנו מסייעים בנושא.

בדרך כלל בשיחת הטלפון הראשונה אנחנו מסבירים את התהליך ואת המשמעויות הכלכליות שלו. השיחה הזו חשובה מאוד למי שבוחן את האופציה להתחיל את התהליך איתנו, או, עם כל חברה אחרת לעיצוב מוצר. במיוחד למי שזו פעם ראשונה עבורו.

נציין שבמאמר זה אתייחס לפיתוח ועיצוב מוצר פיזי, תלת ממדי בשונה מאפליקציות.

איך פונים למשקיע?

מספר טיפים והסברים על תהליך פיתוח מוצרים פיזיים לנוחיותכם, ככל שתצברו ידע, תהיו מוכנים לבאות והסיכוי להצלחה והרווח לצידה יגדל. ובאותה נשימה, מפני שיזמות הוא ללכת אל הלא נודע וצריך להיות מוכן לזה ולא לעצור בדרך. יתרה מזאת אם יש לך את התכונות הנכונות ליזמות – תהיה זו דרך צלחה!
אם לא, במהלך איסוף המידע , תגיע ההחלטה לעצור וזה עדיף מאשר לעצור לאחר שהושקעו משאבים וזמן. מתחילים:

מתי פונים למשקיע?

יש לך רעיון מצוין וזה מעולה אבל יש מספר שאלות:

  • מה עושיםעכשיו איך מתקדמים?
  • איך פונים למשקיע?
  • מתי לפנות?
איך פונים למשקיע פרזנטציה רעיון למוצר חדש

אני ממליצה בחום לפנות למשקיעים עם מודל עובד, אחרי בניית אב טיפוס. ולמה? כי מתוך ניסיון של מעל 30 שנה בתחום יש כלל אצבע שחשוב להפנים: ליזם עם רעיון שמגיע לפגישה עם משקיע, יש למשקיע קשב של 20 שניות לרעיון. ב 20 שניות האלה המשקיע צריך להבין את המוצר ולהתרשם לטובה מהיזם כאיש שיוכל לקדם את המוצר. מילים מבזבזות זמן.

לכן אני מציעה להציג אב טיפוס עובד, עם תפעול פשוט וברור, להגיש אותו למשקיע ולאפשר לו לחוות אותו בעצמו. יזמים אין ספור, כמוך, פונים למשקיעים, לא תפסת את תשומת הלב שלו מייד- לא ישקיע בך.

לסיכום:

  • אב טיפוס פיזי, עדיף עובד
  • להיות יזם בטוח ומבין את המוצר לעומק.
  • להציע את הרעיון ואת עצמך בקצרה ובצורה מעניינת ומזמינה. 
  • לא לפחד לקבל תשובה שלילית ממשקיע. ולהמשיך.

אז עברתם את השלב הראשון של איך פונים למשקיע, ועכשיו לשלב הבא לחפש סטודיו לעיצוב מוצר שיסייע לכם לכל התהליך 

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

בוסטר לתינוק חריצי במבה

עיצב מוצרים לתינוקות מכירים את גושי הבמבה התקועים בחריצי כיסאות האוכל של הילדים? מכירים…:( כשעיצבתי לחברת קידס קיט את ה"קינג בוסטר", הדרישה- בלי "חריצי הבמבה"

להמשך קריאה »

המצאה או חדשנות?

המצאה או חדשנות? לעיתים מתבלבלים בין המצאה לחדשנות. ישראל היא מעצמה של חדשנות והמצאות. בכל העולם מציינים את היכולות שלנו. ולמרות שלעיתים קרובות המושגים האלה

להמשך קריאה »

  פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן