סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

רעיון למוצר ופטנטים

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

גלאי אש(8), עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו- מרעיון למוצר

יש לכם רעיון למוצר חדש? אל תחששו מתהליך הפיתוח, רישומו כפטנט ושאר המשימות הכרוכות בתהליך – סטודיו 'מרעיון למוצר' ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסיומו בצורה המקצועית ביותר ולא ישאיר אף אבן לא הפוכה לפני השגת המטרה. צוות המומחים בסטודיו עורך מחקר שוק ובודק את ההיתכנות לפני שניגשים לפיתוח וכן מוודא שהרעיון הינו בר קיימא ולא ייתקל בקשיים פרוצדורליים כאלה ואחרים בדרך, דבר שעלול לעכב את הפיתוח של המוצר ולהפוך אותו ללא כדאי.

רעיונות ופטנטים חופשיים

אחד השלבים מורטי העצבים בפיתוח של כל מוצר חדש הוא הצורך להספיק לפתח את המוצר בשלמותו ולרשום אותו כפטנט לפני שאחרים יעשו זאת.

כמובן שנדרשת סודיות ודיסקרטיות כמו גם הבנה איך הדברים פועלים.

סטודיו מרעיון למוצר

סטודיו 'מרעיון למוצר' מכיר לפני ולפנים את כל האלמנטים שצריך לדאוג להם ויוביל את לקוחותיו בבטחה לרישום המוצר החדש. התהליך מגובה בעורכי דין מומחים בתחום וכולל את תיק המוצר וכל המסמכים הדרושים להוכחת זכויות היוצרים של הלקוחות  על המוצר החדש.

רעיונות ופטנטים – פיתוח, אפיון, עיצוב וייצור

סטודיו 'מרעיון למוצר' לא רק מפתח מוצרים חדשים הנרשמים כפטנטים במגוון תחומים אלא גם יכול להשיג תקציבי מדינה מעצם היות בעלת הסטודיו יועצת לפיתוח וחדשנות במשרד הכלכלה ו'המדען הראשי', הרשות לחדשנות.

'מרעיון למוצר' אמון על פיתוחם של מוצרים עתירי עיצוב, משיג תקציב ומפתח מוצרים לתעשיית הרפואה, האלקטרוניקה, הפלסטיקה, מוצרי צריכה שונים, מוצרי DIY, קוסמטיקה ועוד.

הסטודיו מתמחה בפיתוח מוצרים החל משלב גיבוש הרעיון, דרך האפיון, התוכן ההנדסי, עיצוב המוצר בטכנולוגיות מובילות, בניית מודלים ואבטיפוס, ולבסוף הכנת תיק מוצר מפורט איתו הלקוח יוכל לרשום את הפטנט בקלות. כמו כן תבוצע הפניה לסקר פטנטים שיסייע להבין מה הנישה של הלקוח והמוצר, לאיזה כיוון לפנות בפיתוח המוצר ועוד.

חדשנות ושיתוף פעולה

מזה שנים, שצוות 'מרעיון למוצר' משתלב היטב בצוותי פיתוח וחדשנות של חברות קטנות ובינוניות.

הלקוחות– קובעים את הקצב.

הלקוחות– קובעים את רמת המעורבות והאחריות .

סטודיו 'מרעיון למוצר'– מתאים עצמו אל הלקוחות! בשיתוף פעולה ואחריות מלאים!

 

צרו קשר היום

לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר.

גלשו עוד להתרשם מפרויקטים קודמים שהסטודיו פיתח עבור יזמים ובעלי חברות שונות במגוון תחומים

יש לכם רעיון למוצר חדש? אל תהססו ואל תוותרו על החלום בשל קשיים ברוקרטיים, נעזור לכם להוציא לפועל כל רעיון שתחפצו בצורה המקצועית ביותר והיעילה ביותר בתקציב ובזמן שלכם!

גלאי אש(8), עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו- מרעיון למוצר

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

כתבו עלינו ב-TheMarker

מהמוצר הראשון שפיתחה, במשרד מאולתר בפארק התעשייה תפן שבצפון, ועד היום כשהיא מנהלת חברה עם שתי שלוחות בצפון ובמרכז, אירית פרג'ון רולדאו לא נחה לרגע. לפני 25 שנה הקימה את "מרעיון למוצר" ועם השנים הפכה אותה לשם דבר בתחום.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן