סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

פיתוח אב טיפוס למוצר

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

בוסטר לתינוקות(2)King Booster עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו, סטודיו " מרעיון למוצר"

פיתוח אב טיפוס למוצר

אחד השלבים החשובים וההכרחיים בפיתוח מוצר הוא בנייה ופיתוח אבטיפוס. כשיש בידי הלקוח אב טיפוס הוא מוכן לצאת לשוק ולעניין משקיעים ולקוחות.  כשיש לכם ביד דגם סופי שיכול להבהיר מה יהיה המוצר הסופי

אב טיפוס מ-0 ל-100 קמ"ש

סטודיו 'מרעיון למוצר' מזמין חברות לממש רעיון . וזאת באמצעות מעטפת שירותים שתעזור להבין בדיוק מה היתכנות הרעיון.לאיזה שוק הוא מתאים, מה עלות הייצור ופוטנציאל הרווח שלו ועוד. הסטודיו מתפקד כספק חיצוני שמבצע פיתוח מוצר ומאפשר ללקוח לעסוק בשגרת הארגון שלו.

עם פיתוח המוצר, בקצב שלך ובתקציב נוח ושמסובסד על ידי מעוף משרד הכלכלה. "מרעיון למוצר" משמש גוף יועץ של המשרד  הכלכלה. מאפשר לקבל סיבסוד מדינה כחלק מגיוס כספים לפיתוח המוצר  על פיתוח מוצרים." מרעיון למוצר"  מתמחה בייצור ובניית אב טיפוס לתעשיות רבות במשק:  המכשור הרפואי, תקשורת, קוסמטיקה, מוצרים צריכה, פלסטיקה ועוד).

בניית תיק מוצר מנצח

'מרעיון למוצר' הינו סטודיו לעיצוב מוצר ותיק ומנוסה, בעל מוניטין בשוק ומתמחה בפיתוח מוצרים לחברות בינוניות וקטנות במגוון סקטורים במשק.

עלות ייצור אב טיפוס עלולה להרקיע שחקים כאשר מדובר בפיתוח מוצר חדשני, טכנולוגי כזה או אחר. סטודיו 'מרעיון למוצר' נבחר לגוף יועץ של משרד הכלכלה . נוכל להציע ללקוחותינו שרות מסובסד ע"י המשרד הממשלתי, עובדה המסייעת מאוד ללקוחות במימוש הפרויקט.

דרישות המשרד מהמעצבים שנבחרו הן למשל: מספר הפטנטים הרשומים למוצרים שעיצבו, בולטות בשוק, תחומי פעילות, חדשנות, בקיאות בטכנולוגיות הייצור, הבנת השוק, חומרים ועוד.

מספר מעצבים  הוכרו כיועצי משרד הכלכלה לעיצוב תעשייתי, פיתוח וחדשנות. בשל כך הם  זכאים להציע ללקוחותיהם סבסוד עבור עבודתם ומשרד הכלכלה מצידו, מתחייב להשלים את ההפרש למעצב.

זוהי הזדמנות מצוינת לחברות הזקוקות לסבסוד פרויקטים לפנות אלנו. הסטודיו ישמח לספק את שירותיו המקיפים לפיתוח  ובניית אב טיפוס.

זה שנים סטודיו 'מרעיון למוצר' משתלב בצוותי פיתוח וחדשנות של חברות קטנות ובינוניות. בואו ותהנו, גם אתם, ממגוון השירותים המקצועיים של הסטודיו.

לפרטים, הצעת מחיר וכדומה התקשרו או השאירו שם וטלפון באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

בוסטר לתינוקות(2)King Booster עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו, סטודיו " מרעיון למוצר"
סטודיו לעיצוב תעשייתי

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

פיתוח אב טיפוס למוצר

פיתוח אב טיפוס למוצר אחד השלבים החשובים וההכרחיים בפיתוח מוצר הוא בנייה ופיתוח אבטיפוס. כשיש בידי הלקוח אב טיפוס הוא מוכן לצאת לשוק ולעניין משקיעים

להמשך קריאה »

עיצוב מוצר

עולם העיצוב עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות עם כניסתן לשוק של טכנולוגיות חדשות ושיטות הפקת מוצר כמו מדפסות תלת ממד וכלים נוספים אשר הפכו את מגרש המשחקים של עולם העיצוב לגדול ועשיר יותר מאי פעם.

להמשך קריאה »

כתבו עלינו ב-TheMarker

מהמוצר הראשון שפיתחה, במשרד מאולתר בפארק התעשייה תפן שבצפון, ועד היום כשהיא מנהלת חברה עם שתי שלוחות בצפון ובמרכז, אירית פרג'ון רולדאו לא נחה לרגע. לפני 25 שנה הקימה את "מרעיון למוצר" ועם השנים הפכה אותה לשם דבר בתחום.

להמשך קריאה »

עיצוב תעשייתי

אחד התחומים המרתקים ביותר הוא עיצוב תעשייתי. במיוחד כיום, לאור החידושים הטכנולוגיים הרבים שנכנסים לתעשייה. אין ספק שמקצועות העתיד ישתלבו יותר ויותר טכנולוגיות עתירות ידע וחדשנות לצד שיטות עיצוב מסורתיות, אשר יחד עם רעיון למוצר חדש יביאו יישומים מלהיבים ומרתקים לשווקים רבים.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן