סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

פיתוח מוצר חדש

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

פיתוח מוצר חדש wifi

ריבוי משימות בתהליך פיתוח מוצר חדש

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בחברות קטנות ובינוניות היא ריבוי המשימות המתחלקות בקרב מעט בעלי תפקיד, ולכן, ריבוי המשימות פוגע ביכולת של הארגון לבצע תהליך של פיתוח מוצר חדש.

לפיכך סטודיו 'מרעיון למוצר' קם לענות בדיוק על בעיה זו – לעזור לחברות אלו לפתח מוצרים חדשים בקצב שלהן, בתקציב שלהן, כאשר הפיתוח נעשה על ידי "מרעיון למוצר " ובעלי החברה המפתחת שולטים בניהול.

הסטודיו מתפקד ככוח עזר המסייע לחברה (לקוח) לפתח את המוצר שלה ולהמשיך לשלב הבא הלאה, וכך התהליך תמציתי יותר, יעיל יותר ולא נמרח ונמשך על פני זמן רב מדי ותוך כדי חריגות תקציביות.

אפיון, עיצוב, תכן, אבטיפוס ועוד – היתרונות של 'מרעיון למוצר'

פיתוח מוצר חדש מצריך גיוס משאבים הן בצד האנושי והן בצד התקציבי. וכך במקום להקצות כוח אדם פנימי שיטפל בפרויקט במקביל לפרויקטים אחרים ויתפזר… הסטודיו ממוקד במשימה ומציע חבילת שירותים מקיפה לפיתוח מוצר חדש משלב הרעיון ועד לשלב הייצור.

פיתוח מוצר תחומי אחריות חלקיים בסטודיו:

איפיון

מי הלקוח ומה סביבת המחייה של המוצר , ומהם הדרישות התפקודיות  מהמוצר, מה דרישות הסטטוס שלו (האם מוצר גאדג'טי, או מוצר מסורתי, מה דרישות 'הסטיילינג' של הלקוח), מה צפי המכירה שלו – פרט זה, לדוגמא, משפיע על בחירת שיטת הייצור, חומרי הגלם ועוד.

הסטודיו נעזר בשיטות עבודה חדשניות, ביועצים מומחים, בניסיון רב שצבר בתחום ובקשרים שיש לו בתעשייה, על מנת לבצע אבחון מדויק כבר בראשית הדרך, פרמטר שיקבע רבות לגבי היתכנות המוצר והסיכוי להצלחתו.

עיצוב והדמיות

הדמיות ממוחשבות – ציורי מחשב, סקיצות, עבודה בחומר עצמו ועוד. הסטודיו פועל בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומשתמש בכלים הרלוונטיים ביותר למוצר של הלקוח, בין אם מדובר במוצר רפואי, מוצר צריכה, מוצר פלסטיקה ועוד.

תכן הנדסי

תכנון הנדסי, שימוש בחומר הנכון, בגאומטרייה הנכונה, טכנולוגיית ייצור נכונה, כולל מודלים ושימוש נרחב במדפסות תלת ממד מתקדמות, תוך כדי הבנה אילו חומרי גלם הם המתאימים ביותר ועד ירידה לרזולוציות קטנות כמו: מה עובי הדופן, כמה תמיכות קונסטרוקטיביות קליפות המוצר צריכות, חלוקת המוצר לקליפות בחשיבה על עלות תועלת , קליפות מיותרות מוסיפות עלות כלי ייצור והרכבה, שינוע ופחת, הגדרת פני השטח וצבעים לפי קטלוג ואפיון הרכיבים הדרושים להרכבת המוצר ועוד.

פיתוח מוצר לאב טיפוס

בניית אב טיפוס קריטי לפיתוח . אין כמו מגע יד ובחינה של מוצר תלת ממדי.

ההתייחסות למודל פיזי קונקרטית יותר. יש דברים שהדמייה ממוחשבת לא מסוגלת להעביר. רק בחומר ניתן להבין דברים מסוימים כמו אחיזה נוחה, משקל, מגע, טקסטורה וכו' בשלב זה כל הממצאים והתכניות מגובשות לכדי מוצר אחד.

תיק מוצר

יצירת תיק מוצר מגובש הכולל שרטוטים ודרישות אותם צוות הסטודיו שולח במייל ליצרנים בעולם ובארץ איתם הוא מקושר (מבקשים מהם הצעות מחיר).

ייצור

סטודיו 'מרעיון למוצר' מלווה את הלקוח בתהליך הייצור, עוזר לו להשיג אנשי מקצוע איכותיים לביצוע הפיתוח והחשוב מכל: הסטודיו מנוסה בהשגת תקציבים למוצרים העומדים בדרישות משרד הכלכלה ובחיפוש משקיע אסטרטגי עבור לקוחות.

נשמע מעניין? לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ ראשונית חייגו עכשיו או צרו קשר כאן 

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

עיצוב מוצר

עולם העיצוב עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות עם כניסתן לשוק של טכנולוגיות חדשות ושיטות הפקת מוצר כמו מדפסות תלת ממד וכלים נוספים אשר הפכו את מגרש המשחקים של עולם העיצוב לגדול ועשיר יותר מאי פעם.

להמשך קריאה »

עיצוב מוצר רפואי

בכל הקשור לטכנולוגיה בתחום הרפואי, אין מקום לטעויות. בהתאם לכך גם בתחום המכשור הרפואי וכל המוצרים הנלווים והמשלימים בתחום – אלו חייבים להיות מדויקים, אמינים ובעלי ערך מוסף

להמשך קריאה »

תהליך עיצוב מוצר

רעיונות טכנולוגיים יש בשפע. השאלה היא מה מידת ההיתכנות של רעיון להפוך למוצר סופי בר קיימא בשוק תחרותי ורווי פטנטים ומוצרים. בסטודיו 'מרעיון למוצר' יש

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן