סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

עיצוב תלת מימד

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

טכנולוגיית התלת מימד והחידושים שהיא מביאה לעולם העיצוב התעשייתי מציתים את הדמיון. אין ספור אפשרויות נפרשות לנגד עיניו של המעצב ורעיונות חדשים ומסעירים שפעם היו בגדר חלום בלבד, יכולים להפוך למציאות כמעט בלחיצת כפתור.

טוב לא בדיוק בלחיצת כפתור… הרי הטכנולוגיה היא רק הפלטפורמה או הכלי שמשרת את הרעיון והיא אינה מחליפה אותו. מה שכן, כיום ניתן ליישם בצורה מהירה וזולה יותר ולהוציא לפועל רעיונות עיצוביים ואחרים שלפני כמה שנים בודדות אי אפשר היה.

מדפסות התלת מימד הן בהחלט חידוש מסעיר, כאשר כיום ניתן להדפיס כמעט כל דבר העולה על הדעת החל מכוסות מעוצבות ועד יד ולב מלאכותיים!

עיצוב תלת מימד – סטודיו מרעיון למוצר

סטודיו 'מרעיון למוצר' היה בין הראשונים שהכניסו את טכנולוגיית העיצוב בתלת מימד לתחום. הצוות התמקצע בתחום ומשרת, כיום, מגוון לקוחות שונים לפיתוח מוצרים חדשניים, חכמים ומעוצבים בטכנולוגיה זו. צוות הסטודיו ישמח לגבש עם הלקוחות את הרעיון ולהביאו עד כדי הפיתוח בתלת מימד.

יש לכם רעיון כזה? בסטודיו 'מרעיון למוצר' ניתן לכם מעטפת שירותים מקיפה וחשובה לא פחות על מנת שהמוצר יהיה בעל סיכוי הפצה וייצור.

מאיזה חומר ליצור את הדגם התלת ממדי שלכם? מה גודלו, שטח הפנים, הרכב החומרים ואופי ההרכבה האופטימליים עבורו? איך אפשר להשיג תקציבים ממשלתיים להשקעה במוצר וכיצד ניתן לפתח מוצר שלם משלב הרעיון ועד לפס הייצור בעלות הנמוכה ביותר בלי לוותר על כל הרעיונות שלכם ליישום המוצר.

טכנולוגיית עיצוב בתלת מימד – איך זה עובד

בהתחלה נכנסה טכנולוגית תלת הממד למסכי הקולנוע אך בשנים האחרונות השתלטו מדפסות התלת ממד על השוק והם הופכות נגישות וזולות יותר משנה לשנה, כמו גם נותנת מענה לצרכים נוספים ורבים.

איך בפועל מייצרים אבטיפוס במדפסת תלת ממדית?

שולחים אל המדפסת קובץ ממוחשב ובו נמצאות כל הקואורדינטות ומאפייני העיצוב ('מרעיון למוצר' אחראי גם על האפיון וגם על העיצוב של המוצר וישמח לסייע ללקוחות גם בהיבט זה) ולאחר בחירת חומרי הגלם המתאימים (פלסטיק ומתכת בעיקר ) מופק המוצר, בהתאם לתכן ההנדסי, למפרט הטכני ולשרטוטים, הדמיות המחשב.

הדפסות תלת ממד משמשות לאב טיפוס או לייצור עצמו-במקרים של סדרות קטנות או גאומטריית מוצר מורכבת במיוחד.

איך מיצרים תיק מוצר ?

לאחר מכן צוות המומחים של הסטודיו מכין תיק מוצר בו נכללים כל המסמכים הרלוונטיים כדי לאפשר לייצר את המוצר בכל פינה על הגלובוס. תיק המוצר "מדבר " בשפה טכנית, בין לאומית, המובנת לכל ייצרן ומשקיע אסטרטגי בעולם, כשביכולת הצוות לרתום את אנשי המקצוע המובילים בתעשייה לקידום והשקעה במוצר הסופי.

אם גם אתם מחפשים פתרונות של עיצוב תלת מימד אתם מוזמנים לפנות אל צוות הסטודיו 

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

תהליך עיצוב מוצר

רעיונות טכנולוגיים יש בשפע. השאלה היא מה מידת ההיתכנות של רעיון להפוך למוצר סופי בר קיימא בשוק תחרותי ורווי פטנטים ומוצרים. בסטודיו 'מרעיון למוצר' יש

להמשך קריאה »

בוסטר לתינוק חריצי במבה

עיצב מוצרים לתינוקות מכירים את גושי הבמבה התקועים בחריצי כיסאות האוכל של הילדים? מכירים…:( כשעיצבתי לחברת קידס קיט את ה"קינג בוסטר", הדרישה- בלי "חריצי הבמבה"

להמשך קריאה »

ארונות קודש

עיצוב ארונות קודש היה עבורי חוויה בלתי נשכחת.
שמחתי על הפניה אלי ומיד צללתי לעבודה.
ארון קודש מתחבר לי למקורות, למסורת, לזיכרונות ילדות עם אלה שכבר אינם איתי .

להמשך קריאה »

תהליך חדשנות

מרעיון למוצר, משרד לפיתוח עיצוב מוצרים, מציג עבורכם, יזמים,את רשימת המשקיעים והאנג'לים בישראל
משקיעים היום לא שמים כסף על רעיון .
הם רוצים לראות מוצר עובד, מצגת מגובשת עם תוכנית עסקית.
ממליצה לכל מי שפונה למשקיע שיגיע מגובש עם רעיון מתוכנן, מעוצב ובנוי.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן