עיצוב מוצרי צריכה חכמים

מרעיון למוצר עוסקת, מאז 1995, בעיצוב, פיתוח ותכנון מוצרי צריכה, כשחדשנות היא המנוע שלנו. אנו שולטים בטכנולוגיות יצור מגוונות ומספקים מענה שלם משלב הקונספט ועד קו היצור עצמו. עם הידע והנסיון שצברנו, נוכל לאפיין את המוצר, לעצב ולתכנן אותו, להפיק תיק מוצרו להעבירו ליצור.
ידוע שעיצוב תעשייתי וחדשנות הם מנועי צמיחה חזקים בכלכלה העולמית. הצרכן דורש מוצר חווייתי מעבר להיותו מתפקד. מוצר שאינו מעוצב- לא ימכר.

על כל שאלה, תוכל/י להשאיר את פרטייך ונחזור אליך במהלך יום עבודה.

מאוורר אישי

מאוורר אישי 
מוצר גאדג'טי, אישי, למשרד, לחדר המגורים. נייד מופעל על ידי סוללות.

כלים חד פעמיים

סט כלים חד פעמיים.

השוק דורש כלים חד פעמיים באכות גבוהה. משפחות רבות משתמשות בכלים חד פעמיים בסעודות חג וארועים מיוחדים. מתוך כך נידרשים הכלים החד פעמיים ילהיות מעוצבים ברמה ובאופן שיתאים לשולחן חג ולצרכי המתשמש וימכר כסט לכל מנות החג. בכלי עוצב ותוכנן כך שיוכל להכיל את מנת המזון מבלי להתעוות.

כותש שום

כותש שום
ב "מרעיון למוצר" גם כותש שום (למרות הריח) חשוב שיראה טוב.
ניתן לכתוש ראש שום שלם בבת אחת ולאחסן את התוצר במקרר
בתאבון!

סוחט משחת שיניים

סוחט משחת שיניים. המוצר מיוצר מחלק אחד והסחיטה נוצרת מגמישות  הפלסטיק. עלות יצורו אפסית ולכן הוא מתמודד בקלות מול מתחריו. נמכר בארץ ובעולם.

מזהה אש

מגן ציצית

מגן ציצית – מיועד לשימוש בעת כיבוס טליתות במכונת כביסה ללא כל פגיעה בכשרות הציצית. השימוש הוא קל ופשוט, המוצר רב-פעמי. מגן ציצית הוא דוגמה למוצר שמאמץ תכנוני אפשר את קיומו. הוא מוגדר כמוצר המוני וזול ומחייב עלות ייצור נמוכה.
כשפגשנו במגן הציצית לראשונה. הוצג לנו מבנה דמוי בורג פלסטי. 
בורג נחלץ מתבנית בתנועה סיבובית. זו תבנית יקרה יחסית וזמן מחזור ההזרקה (יצור כל חלק) ארוך. היה לנו ברור שתנאים אלו יסכנו את קיום המוצר.
במאמץ תיכנוני מצאנו דרך לחלוץ את המוצר וליפתוח את התבנית בתנועה ישרה. מחיר המוצר בשער המפעל הוזל משמעותית. המוצר משווק בישראל וברצות הברית.

כפפות גריל

כפפות גריל שעוצבו עבור חברת MERCHENS BBQ

. private label ב

מיוצרות מבד אמריד עם ציפוי סיליקון דקורטיבי עמיד בחום.

בטנת הכותנה והפוליאסטר מספקת נוחות נוספת.

השרוול בגודל 4.5 אינץ' מגן על פרקי הידיים והזרועות התחתונות מפני התזת נוזלים ושמן רותח.

מתאימות לתנור, צלייה ולטיגון בבית ובקמפינג

ניקוי קל גם במכונת הכביסה

למי מכם שמתכנן "על האש" בקרוב