סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

פיתוח רעיונות למוצר

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

מדוע דווקא מוצר אחד מצליח לעומת משנהו? איך מפתחים מוצר בוודאות גבוהה שיצליח להימכר בשוק? רזי עולם פיתוח המוצרים כוללים שורה של חוקים, שיטות מדעיות, ניסיון רב, וגם ניסוי ותהייה אשר מתגבשים לכדי מתודולוגית עבודה אחת אפקטיבית.

חברות המציעות פיתוח רעיונות למוצר נדרשות להפגין מומחיות בתחומן, כלומר בתכנון ההנדסי, באפיון, בבחירת החומרים, בהרכבת ועיצוב מוצר עמיד בעל ערך מוסף אמיתי ללקוח, וחווית משתמש גבוהה ומהצד השני לדעת כיצד ליצור תיק מוצר מושך ורציני, כזה שיביא משקיעים וידע למכור את עצמו.

פיתוח רעיונות מא' עד ת'

סטודיו 'מרעיון למוצר' גאה להציג שורה של מוצרים שפיתח במגוון תחומים, אשר יידעו להביא תוצאות מעולות ולהגשים את חלומם של בעלי הרעיון בהגעה מרעיון אמורפי למוצר מוחשי בעל אפשרות ייצור מסחרית.

סטודיו לעיצוב מוצר המתמחה בפיתוח רעיונות בשלל תחומים החל מתחום המכשור הרפואי, דרך עיצוב כלי עבודה, ועד מוצרי צריכה. צוות הסטודיו נעזר בשיטות עבודה וטכנולוגיות כמו הזרקת פלסטיק, וואקום פורמינג, כיפופי פח, כבישה, תפירה ועוד.  

'מרעיון למוצר' מספק חבילת שירותים שלמה ומעטפת מקצועית לחברות פרטיות המעוניינות לפתח מוצרים וביכולתה לרתום את קשריה לצורך השגת תקציבים למוצרים עתירי תקציב.

משלב האפיון עד ליצירת אב טיפוס ותיק מוצר

אין ספק ששלב האפיון הינו קריטי לטובת הצלחת המוצר – קביעת סביבת המחייה של המוצר חשובה מעין כמוה כמו גם הפרטים הטכניים כמו: האם על המוצר להיות אטום או לא ? ועד הכרעות לגבי אופיו הכללי, כמו הוא יותאם לייצור המוני או ייצור בסדרות קטנות, איך מייצרים אותו בדרך היעילה ביותר תקציבית. אפיון המוצר נקבע גם על ידי אפיון המשתמש העתידי במוצר . לדוגמא מהי היכולת המוטורית של המשתמש ? מה יעדיף: נראות קלאסית או פורצת דרך, צבעים וטקסטורות שמתאימות לו, תקן שמתאים לגישת המשתמש וכו'.

אנשי תוכנה ופיתוח אלקטרוני המובילים בשוק

בין יתרונותיו הרבים של סטודיו 'מרעיון למוצר' אפשר לציין את העובדה שצוות המומחים בו בעל ניסיון  עבודה המקיים שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע מובילים בתחום וכן יכולים להשיג תקציבי מדינה. הבעלים והמייסדת של סטודיו 'מרעיון למוצר' הינה יועצת ומרצה לפיתוח וחדשנות במשרד הכלכלה, הרשות לחדשנות, והיא מנוסה בעבודה על מוצרים עתירי עיצוב ותקציב בעלות מסובסדת.

תחומי ההתמחות של החברה: התחום הרפואי, אלקטרוניקה, תקשורת, מוצרים עתירי הנדסת אנוש, מוצרי צריכה מפלסטיק ועוד.

צוות הסטודיו מפנה לסקר פטנטים ומסייע ללקוח עם שורת הנחיות מה לבקש, מה לשאול דרך קשרים עם עורכי דין, על מנת להבין אם המוצר יכול להיות מוגן כפטנט. הצוות מעניק תמיכה בליווי מול היצרן, כולל אספקת עיצוב אריזות, קיט שלם של אפיון, עיצוב, והגעה לתיק מוצר עשיר ומפורט הכולל עלויות אופטימליות מבחינת עלויות הייצור, על מנת שלא להעמיס עלויות על המוצר, הנדסת ערך ועוד.

זה שנים, אנשי 'מרעיון למוצר' משתלבים בצוותי פיתוח וחדשנות של חברות קטנות ובינוניות.  

הלקוחות – קובעים את הקצב.

הלקוחות – קובעים את רמת המעורבות והאחריות .

צוות הסטודיו – מתאימים עצמם אל הלקוחות! בשיתוף פעולה ואחריות מלאים!

לפרטים נוספים צרו קשר כאן ונשמח לענות על כל שאלה

יש לך רעיון?
צור קשר

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

תהליך עיצוב מוצר

רעיונות טכנולוגיים יש בשפע. השאלה היא מה מידת ההיתכנות של רעיון להפוך למוצר סופי בר קיימא בשוק תחרותי ורווי פטנטים ומוצרים. בסטודיו 'מרעיון למוצר' יש

להמשך קריאה »

בוסטר לתינוק חריצי במבה

עיצב מוצרים לתינוקות מכירים את גושי הבמבה התקועים בחריצי כיסאות האוכל של הילדים? מכירים…:( כשעיצבתי לחברת קידס קיט את ה"קינג בוסטר", הדרישה- בלי "חריצי הבמבה"

להמשך קריאה »

בית חכם

עיצוב אביזרי בית חכם אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר

להמשך קריאה »

פיתוח הנדסי ועיצוב מוצר

רעיונות רבים וטובים בתחום ההנדסה ופיתוח מוצרים לא יצאו לפועל, לא מכיוון שאינם טובים, אלא משום שבדרך- בתהליך הפיתוח הם נפלו מסיבה כזו או אחרת: חלקם משום שלא היה מספיק תקציב לפיתוח המוצר, חלקם מתוך חוסר ידע.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן