סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

רעיון למוצר חדש

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

קופסת איחסון חכמה

חשבתם "יש לי רעיון למוצר  חדש" וחייבים לפתח אותו לכדי מוצר מוגמר? על תוותרו על החלומות שלכם. אמנם יש הבדל גדול בין לגלגל רעיונות למוצרים ואפילו לגבש רעיון מעשי אחד, אך מכאן ועד הפקתו והבאתו לייצור, הדרך עוד ארוכה.

בדיוק למטרה זו הוקם סטודיו 'מרעיון למוצר' – לתת מעטפת שירותים מלאה, 360 מעלות לחברות אשר יש ביכולתן לפתח מוצרים מבחינת הון אנושי, רעיונות, ואפילו מחלקת מחקר ופיתוח ענפה ובועטת, אך מה שחסר להן זה מענה מקצועי שלם כיצד לפתח את המוצר בקצב של החברה ובהתאם לתקציב, ולדינמיקה שלה.

פיתוח רעיון למוצר חדש והבאתו לייצור

סטודיו 'מרעיון למוצר' מומחה בפיתוח מוצר ועיצוב של כל רעיון למוצר שברשותכם, החל משלב הרעיון, האפיון והקונספט, דרך העיצוב והתכנון, יצירת אבטיפוס ועד לשלב הסופי, ייצור המוצר.

הסטודיו מתפקד כספק חיצוני ועושה את העבודה עבור החברה או הארגון (הלקוחות) תוך כדי ליווי  מסור ואחראי מהתחלה ועד הסוף. הסטודיו מתקדם בקצב של הלקוח, בהתאם לתקציב שלו ומלווה אותו לאורך כל שלבי הפיתוח כולל השגת משקיעים במידת הצורך ובהתאמה לפרויקט.

תכנון והפקת רעיונות למוצרים חדשים 

קבלת תקציבי מדינה

'מרעיון למוצר' עובד עם אנשי תוכנה ופיתוח אלקטרוני מהמובילים בשוק ובאפשרותו להשיג תקציבי מדינה .מייסדת הסטודיו הינה יועצת ומרצה לפיתוח וחדשנות במשרד הכלכלה ובמדען הראשי – הרשות לחדשנות למוצרים עתירי עיצוב – ומעורה בנושא השגת תקציבים לפיתוח מוצר בשכר מסובסד על ידי משרד הכלכלה, יתרון עצום שמאפשר ללקוח להשקיע יותר שעות בפיתוח ולזרז את כל תהליך העיצוב, הפיתוח והייצור.  

סטודיו 'מרעיון למוצר' אמון על עיצובם ופיתוח הקליפות  של רעיונות למוצרים חדשניים בתחומי הרפואה, אלקטרוניקה, תקשורת, מוצרים עתירי תקציב, מוצרי צריכה, מתמחה בתחום הפלסטיקה, מעניק חבילת שירותים מקיפה, מספק סקר פטנטים בעזרת עורכי דין מובילים בתחום ועוד.

יתרונות סטודיו לעיצוב תעשייתי 'מרעיון למוצר'

  • עיצוב ופיתוח מוצרים ואריזות- קיט שלם כולל אפיון, עיצוב, אב טיפוס ועוד.
  • תמיכה בליווי מול היצרן וליווי הייצור.
  • עזרה בגיוס כספים לפיתוח המוצר – ממשקיעים אסטרטגיים, מימון של גוף ממשלתי וכדומה בעזרת ניסיון וקשרים לגייס תקציב להשקעה.

השתלבות בצוות הפיתוח שלך

צוות 'מרעיון למוצר' משתלבים בצוותי פיתוח וחדשנות של חברות קטנות ובינוניות.

הלקוחות – קובעים את הקצב.

הלקוחות– קובעים את רמת המעורבות והאחריות .

הסטודיו- מתאים עצמו ללקוחות! בשיתוף פעולה ואחריות מלאים!

רוצים להרחיב את סל המוצרים ולא יודעים מהו המוצר הבא ? פנו אלינו. ל'מרעיון למוצר' ניסיון מצוין בחשיבה מחוץ לקופסה, חיפוש ומציאת המוצר הבא לחברות שפונות אליו.

אנחנו מתאימים לחברות ועסקים בעלי רעיונות למוצרים שלא קיימים, וכן רעיונות בשלב הראשוני, השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם או חייגו לשיחת ייעוץ ראשוני

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

רעיון למוצר ופטנטים

יש לכם רעיון למוצר חדש? אל תחששו מתהליך הפיתוח, רישומו כפטנט ושאר המשימות הכרוכות בתהליך – סטודיו 'מרעיון למוצר' ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסיומו בצורה המקצועית ביותר ולא ישאיר אף אבן לא הפוכה לפני השגת המטרה.

להמשך קריאה »

עיצוב מוצר רפואי

בכל הקשור לטכנולוגיה בתחום הרפואי, אין מקום לטעויות. בהתאם לכך גם בתחום המכשור הרפואי וכל המוצרים הנלווים והמשלימים בתחום – אלו חייבים להיות מדויקים, אמינים ובעלי ערך מוסף

להמשך קריאה »

בוסטר לתינוק חריצי במבה

עיצב מוצרים לתינוקות מכירים את גושי הבמבה התקועים בחריצי כיסאות האוכל של הילדים? מכירים…:( כשעיצבתי לחברת קידס קיט את ה"קינג בוסטר", הדרישה- בלי "חריצי הבמבה"

להמשך קריאה »

פיתוח הנדסי ועיצוב מוצר

רעיונות רבים וטובים בתחום ההנדסה ופיתוח מוצרים לא יצאו לפועל, לא מכיוון שאינם טובים, אלא משום שבדרך- בתהליך הפיתוח הם נפלו מסיבה כזו או אחרת: חלקם משום שלא היה מספיק תקציב לפיתוח המוצר, חלקם מתוך חוסר ידע.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן