סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

סטודיו לעיצוב מוצר

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

Home fan_1

מי יהיה המעצב התעשייתי של המוצר שלכם?

בבואכם להחליט איזה סטודיו עיצוב מוצר מתאים עבור החברה שלכם או הרעיון שיש לכם, יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים עליהם דגש. אחד הדברים הראשונים שעליכם להבין הוא באיזה שלב המוצר שלכם נמצא: האם אתם כבר סגורים על עיצוב מסוים? האם אתם רק בשלב גיבוש רעיון או שמע מדובר כבר בעיצוב מוגמר?

מה הסטטוס של הרעיון שלכם?

כך או כך חשוב לזכור שלא תמיד העיצוב שאנו מדמיינים בראשנו הינו בר ביצוע בעולם האמיתי. על מנת לחסוך זמן, כסף ומשאבים אחרים, אחד הדברים הכי חכמים שתעשו טרם פיתוח המוצר הוא לבדוק את הסטטוס של הרעיון שלכם: לבחון מה מידת ההיתכנות של העיצוב שלכם, מאיזה חומר ניתן אם בכלל לייצר מוצר בעיצוב זה, האם אפשר להפחית את עלות הפיתוח בעזרת תכנון חכם והפחתה במספר החלקים ממנו ייבנה המוצר למשל, שהרי כל חלק מייקר את עלות פיתוח המוצר, ועוד.

מרעיון למוצר – סטודיו לעיצוב מוצר מתקדם

דבר חשוב נוסף שיש לדעת הוא שאמנם קיימות בשוק חברות המספקות שירותי עיצוב למוצר, אך לרובן המכריע- בזה מסתכמים שירותיהם.

"מרעיון למוצר", מה אנחנו מציעים?

לעומתם, סטודיו 'מרעיון למוצר' מציע פרט לעיצוב מכלול שלם של שירותים, אשר יאפשר לא רק לעצב מוצר מוגמר לייצור, אלא גם ליהנות משלל יתרונות, החל משלב האפיון המתקדם, העיצוב דרך בניית אבטיפוס המבוסס על מודלים ממוחשבים במידת הצורך ועד לבניית תיק מוצר שהוא נכס איתו ניתן לרוץ הלאה ולמצוא משקיעים פוטנציאליים שיהיו מעוניינים לרכוש את הרעיון בהיותו כבר בשלבי פיתוח מתקדמים.

סטודיו 'מרעיון למוצר' מתמחה בפיתוח מוצר ועיצובו, החל משלבי הרעיון, האפיון והקונספט, דרך העיצוב והתכנון ועד לשלב הסופי, ליווי ייצור המוצר עצמו.

הסטודיו משמש כספק חיצוני ומלווה את הלקוחות מתחילת התהליך ועד סופו בקצב הנכון להם, בהתאם לתקציב המתאים, לאורך כל שלבי הפיתוח וידע להדריך את הלקוחות כיצד ניתן לחסוך בעלויות פיתוח וייצור המוצר. 

סטודיו 'מרעיון למוצר' משרת חברות קטנות ובינוניות ומעבר להיותו סטודיו עיצוב מוצר גם עוזר לחברות לגייס כספים לפיתוח המוצר דרך משקיעים, מימון של גוף ממשלתי וכדומה, תודות לניסיון הרב והקשרים שברשותנו לגייס תקציב מסובסד להשקעה.

ניתן לגלוש באתר ולהתרשם ממוצרים מוגמרים שהופקו בסטודיו. בנוסף ניתן ללמוד מהם תחומי ההתמחות של הסטודיו לבדיקת התאמה לפיתוח ועיצוב המוצר שלכם.

לשיחת ייעוץ ראשונית חייגו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

עיצוב תעשייתי

אחד התחומים המרתקים ביותר הוא עיצוב תעשייתי. במיוחד כיום, לאור החידושים הטכנולוגיים הרבים שנכנסים לתעשייה. אין ספק שמקצועות העתיד ישתלבו יותר ויותר טכנולוגיות עתירות ידע וחדשנות לצד שיטות עיצוב מסורתיות, אשר יחד עם רעיון למוצר חדש יביאו יישומים מלהיבים ומרתקים לשווקים רבים.

להמשך קריאה »

רשימת המשקיעים והאנג'לים בישראל

מרעיון למוצר, משרד לפיתוח עיצוב מוצרים, מציג עבורכם, יזמים,את רשימת המשקיעים והאנג'לים בישראל
משקיעים היום לא שמים כסף על רעיון .
הם רוצים לראות מוצר עובד, מצגת מגובשת עם תוכנית עסקית.
ממליצה לכל מי שפונה למשקיע שיגיע מגובש עם רעיון מתוכנן, מעוצב ובנוי.

להמשך קריאה »

פיתוח פטנטים

  אחד הדברים שחשוב לדעת הוא שפיתוח מוצר הולך יד ביד עם פיתוח פטנט אותו יש לרשום בצורה מסודרת, וזאת על מנת להבטיח בלעדיות וכן

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן