סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

גיוס כספים לפיתוח מוצר

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

קונטיפי(1) ConTipi, מוליך ומכשיר למניעת צניחת רחם ושלפוחית שתן. עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו, סטודיו" מרעיון למוצר"

 

מה מונע מחברות לפתח מוצרים?

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה. תוסיפו לכך חוסר במשאבים ( זמן, כסף, כוח אדם מתאים ) ותבינו מדוע חברות רבות פועלות בעצלתיים ובאי נוחות כאשר עליהן לפתח מוצרים חדשים או מחפשות פתרונות "מחוץ לקופסא".

סטודיו 'מרעיון למוצר' בא לתת מענה ישיר לכל חברה קטנה או בינונית, אשר מחזיקה ברעיון למוצר חדש (בכל שלב), צוות הסטודיו שמח לעזור לחברות אלה להגיע אל היעד הסופי – פיתוח וייצור המוצר עד להוצאתו אל השוק והפצתו למכירה.

גיוס כספים להשקעה – 'מרעיון למוצר'

הסטודיו מעניק מעטפת שירותים כוללת, הכל תחת קורת גג אחת- 360 מעלות, בכל הנוגע לפיתוח מוצר מ-א' עד ת' כולל גיוס כספים לעסקים קטנים ובינוניים אשר שוכרים את שירותיו.

צוות המומחים של 'מרעיון למוצר' בעל קשרים עם אנשי מקצוע מובילים בתחום ומאפשר ללקוחותיו ליהנות מתקציב פיתוח מסובסד כמו גם לעניין את משרד הכלכלה בהשקעה ופיתוח של המוצר.

יש לך רעיון למוצר חדש?

יש לכם רעיון למוצר? 'מרעיון למוצר' מכסה את כל השלבים בפיתוח מוצר החל משלב האפיון, דרך העיצוב ועד ההגעה לייצור. הצוות המסור מלווה את הלקוח כל הדרך עד לרישום המוצר וחוסכים לו זמן יקר בפיתוח כמו גם תקציבים בשל העובדה שעבודתו מסובסדת (לעומדים בקריטריונים של משרד הכלכלה).

צוות הסטודיו ישמח לבדוק את התאמת החברה- לקוח לפיתוח ולהשקעה ולעזור להם לפתח את הרעיון שברשותם בעזרת שיטות עבודה מתקדמות וחדשניות תוך כדי שימוש בכל הכלים הטכנולוגיים והמקצועיים המובילים בשוק, לרבות עיצוב במדפסות תלת ממד, יצירת תכן הנדסי מקצועי בעזרת מפתחי מוצר מנוסים, הפנייה לסקר פטנטים של משרד עורכי דין מוביל בתחום וגיוס משקיעים שיוכלו לקבל את המוצר בצורה הנגישה ביותר בעזרת תיק מוצר עשיר ומפורט כולל אבטיפוס להצגה ועוד.

לפרטים נוספים בנוגע לפיתוח מוצר חדש או גיוס כספים לפרויקטים צרו קשר עוד היום ונשמח לשמוע על הפרויקט שלכם. כמו כן מוזמנים לגלוש באתר להתרשם מפרויקטים קודמים ועוד.

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

גיוס הון ומשקיעים

קרנות הון סיכון, מידע חשוב לייזמים וחברות פיתוח. כל יזם עומד בתחילת דרכו מול מחסומים ואתגרים רבים. אחד האתגרים המשמעותיים הוא גיוס הון לפרויקט. ככל,

להמשך קריאה »

עולם המטאברסי/ מטאוורסי

תוך 3 שנים 15% מהציבור בעולם יתחבר למטאברס, שוק שמנהל 800 מילאר דולר בשנה.
כל המותגים מגודל מסוים ומעלה ייקחו חלק בעולם הזה
לכולנו יהיה אווטאר אישי.
בקרוב מאוד נחייה בתוך עולם וירטואלי.
נוכל לעצב את הבית שלנו בכל יום מחדש מבלי להחליף את הרהיטים.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן