סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

עיצוב מוצר רפואי

בכל הקשור לטכנולוגיה בתחום הרפואי, אין מקום לטעויות. בהתאם לכך גם בתחום המכשור הרפואי וכל המוצרים הנלווים והמשלימים בתחום – אלו חייבים להיות מדויקים, אמינים ובעלי ערך מוסף אמיתי שאפשר יהיה להפיק ממנו את המיטב בעולם הרפואה, לטובתם של חולים וכל מי שנזקק למגוון השירותים הרפואיים.

בנוסף יש לזכור שקצב התפתחות הטכנולוגיה כיום הוא מהיר במיוחד, מוצרים חדשים נכנסים לפעולה ויישומים מעניינים ומיוחדים שלא חלמנו בעבר שיהיו בשימוש כבר בעשור זה, הופכים למציאות.

איך להפוך מרעיון למוצר בתחום הרפואי

עיצוב מוצר רפואי הוא תחום מורכב שמביא אליו את מיטב המוחות בתחום.

עם ניסיון בפיתוח מוצרים רפואיים, וידע רב וניסיון בהובלת תהליכים בחברות המעוניינות לפתח מוצרים רפואיים סטודיו ‘מרעיון למוצר’ שם דגש על כמה דברים שבראשם מוצר ברור למשתמש, נוח לתפעול ומספק פידבק חד משמעי על שימוש נכון או שגיאה. כמו כן  עלות מול תועלת – כלומר, כיצד להפחית את עלויות הייצור בלי לפגוע באיכות ולהביא את המוצר למצב שיוכל להיות מוכנס במהירות לייצור המוני, ושיהיה גם רווחי עבור בעליו.

התפקיד של הסטודיו הוא לדאוג שהמוצר יהיה אינטואיטיבי, מזמין ובעל יכולות למכור את עצמו בקלות, הגם שנדרשת עבודת שיווק ומכירות כמו גם רישום ומעבר במנגנוני בירוקרטיה ותקנים טרם הגעתו לשוק.

פיתחתם מוצר? זה לב העניין. אך לא תמיד יש ברשותכם זמן, ידע ומשאבים לקדם את פיתוחו. סטודיו ‘מרעיון למוצר’ כאן בשבילכם בדיוק למטרה זאת. לתת לכם שקט נפשי ולהוביל את התהליך. צוות הסטודיו יאפיין, יעצב ויציג את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר ובמידת הצורך ידע גם לרתום תקציבי מדינה ולחבר אתכם למשקיעים אסטרטגיים.

מרעיון למוצר – עיצוב מוצר רפואי

סטודיו ‘מרעיון למוצר’ משקיעי בפיתוח מוצר נוח לתפעול ופשוט לתחזוקה במקביל לתכנון המוצר, מטפל בנושאים משמעותיים כמו פשטות ההרכבה, נפחי האריזה בשינוע וכדומה, עלות הייצור, ופרמטרים חשובים מאין כמותם כמו עלות המוצר הסופי וכו’.

‘מרעיון למוצר’ עוסק מ-1995 בעיצוב, פיתוח ותכנון מארזים וקליפות מוצרים רפואיים, כשחדשנות היא המנוע שלנו. המומחים בסטודיו שולטים בטכנולוגיות ייצור מגוונות ומספקים מענה שלם משלב הקונספט ועד לקו היצור עצמו.

מעגלי העבודה המובילים בקשר עם הלקוחות: עלות מול תועלת, פונקציונליות, צרכי המשתמש, סביבת המחייה ונראות המוצר שללא ספק עוזרת לו להימכר בסופו של דבר במידה לא מועטה, ועוד.

זה שנים, צוות ‘מרעיון למוצר’ משתלבים בצוותי פיתוח וחדשנות של חברות קטנות ובינוניות או בונים צוות פיתוח זמני לחברה שאין בה צוות פיתוח כזה.

עיצוב מוצר רפואי איתנו

  • הלקוחות – קובעים את הקצב.

  • הלקוחות– קובעים את רמת המעורבות והאחריות .

  • צוות הסטודיו– מתאימים עצמם אליכם! בשיתוף פעולה ואחריות מלאים!

מתעניינים בנושא עיצוב מוצר רפואי? נשמח לייעץ לכם ולקדם את הרעיון שלכם לכדי מוצר רפואי של ממש. לקביעת פגישה, ללא התחייבות לחץ כאן ונחזור אליכם בהקדם

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
תמונה של מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

גיוס הון ומשקיעים

קרנות הון סיכון, מידע חשוב לייזמים וחברות פיתוח. כל יזם עומד בתחילת דרכו מול מחסומים ואתגרים רבים. אחד האתגרים המשמעותיים הוא גיוס הון לפרויקט. ככל,

להמשך קריאה »

תהליך חדשנות

מרעיון למוצר, משרד לפיתוח עיצוב מוצרים, מציג עבורכם, יזמים,את רשימת המשקיעים והאנג’לים בישראל
משקיעים היום לא שמים כסף על רעיון .
הם רוצים לראות מוצר עובד, מצגת מגובשת עם תוכנית עסקית.
ממליצה לכל מי שפונה למשקיע שיגיע מגובש עם רעיון מתוכנן, מעוצב ובנוי.

להמשך קריאה »

פיתוח אב טיפוס למוצר

פיתוח אב טיפוס למוצר אחד השלבים החשובים וההכרחיים בפיתוח מוצר הוא בנייה ופיתוח אבטיפוס. כשיש בידי הלקוח אב טיפוס הוא מוכן לצאת לשוק ולעניין משקיעים

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן