סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

עיצוב אריזה למוצר

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

עיצוב אריזה אריזה לחצובה

אנשים קונים קודם כל עם העיניים, זאת עובדה ידועה ומחקרים מראים שלאריזת המוצר תפקיד חשוב ביותר בהחלטת הצרכן האם לבחור במוצר או לא. לא פלא שתעשיית המזון ותעשיות צרכנות נוספות משקיעות משאבים רבים בפיתוח אריזות מושכות, קלות לפתיחה וסגירה, וכיום, עם הגברת המודעות לאיכות הסביבה, על האריזות לעמוד גם בתקנים של המשרד לאיכות הסביבה על מנת שיתאימו למדיניות השימוש בחומרים, מיחזור וכדומה.

עיצוב אריזה למוצר – 'מרעיון למוצר'

אחת ההתמחויות של סטודיו 'מרעיון למוצר' היא בתחום זה. זקוקים לפתרון מעשי בתקציב הגיוני לפס ייצור אריזות למוצרים? בעלי חברה המפתחת מוצר חדש וחסרה לכם רק אריזה? הסטודיו ישמח להעמיד לרשותכם את המומחים המובילים בתחום, מהנדסי מוצר מובילים בעלי ניסיון רב והבנה מקיפה בתחום, שיידעו לומר לכם מה סדר הגודל של העלויות הדרושות, ידעו להשיג תקציבים לכך במידת הצורך דרך משקיעים ויספקו לכם את האריזות האיכותיות ביותר.

עיצוב אריזות מזון הוא מדע בפני עצמו, כאשר חברות משקיעות מיליונים על מנת לבלוט בשוק על פני המתחרות, עם אריזות מתוחכמות, בעיצוב חדשני, מחומרי גלם מפתיעים, שכל צרכן ישמח לשים את ידיו עליהן, תרתי משמע.

עיצוב מכלי אחסון ואריזות מוצר

בעולם מושקעים מאמצים משמעותיים בפיתוח אריזות מוצר, מכלי אחסון מאריכי חיי מדף וכו'. בעבר סטודיו 'מרעיון למוצר' נדרש למשימת פיתוח מארזי אחסון מותאמים, מארז פטנט חכמים למזון יבש, שמאריך את חיי המדף של המוצר. כמו כן הסטודיו פיתוח מארזים נוספים, דוגמת ארגז שליח פיצות עבור PIZZA HUT ומארז מתוחכם לחצובה המשמש גם כתיק נשיאה על הכתף ועוד – כל מארז שונה באפיונו.

'מרעיון למוצר' מספק פתרונות חדשניים ומעודכנים למארזים שונים, בטכנולוגיית ייצור מתקדמת ומחומרים חדשים. הסטודיו מספק ללקוחות קשת של פתרונות למוצר מראשית תהליך האפיון, דרך העיצוב, התוכן ההנדסי ועד לייצור עצמו.

דוגמאות נוספות: קופסאות אחסון למזון יבש מתכווננות, מארזים מתכווצים למזון יבש לניצול מקסימלי של נפח האחסון במטבח והגנה מפני עובשים ולחות, ועוד.

צוות 'מרעיון למוצר' משתלב בצוותי פיתוח וחדשנות של חברות קטנות ובינוניות.

זקוקים לרעיון עיצובי לאריזות מזון? משהו חדש שאף אחד עוד לא ראה?

השאירו פרטים כאן ונשמח לחזור אליכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות במהלכה נבין בדיוק מה המוצר שלכם, מה הרעיון שלכם, מה עלות הפיתוח המינימלית הדרושה על מנת להוציא אותו לפועל לייצור המוני ועוד.

עיצוב אריזות מוצר
מארז לחצובה שקוף , עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו, סטודיו "מרעיון למוצר " עיצוב תעשייתי
עיצוב אריזות מוצר מארז לחצובה
מארז לחצובה שקוף , עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו, סטודיו "מרעיון למוצר " עיצוב תעשייתי

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

פיתוח מוצרים רפואיים לנשים

מסתובבת עם תחושה אמביוולנטית בנוגע לעשייה שלי בפיתוח ועיצוב מוצרים רפואיים.
מחד, זה התחום הקרוב לליבי, הניסיון שצברתי, היכולות שלי, עומק החקר.
שם אני שותפה לעשייה משנה חיים, מרגישה משמעותית במלוא מובן המילה. עובדת לעומק, לאורך זמן עם צוותי פיתוח מעולים!

להמשך קריאה »

רעיון למוצר ופטנטים

יש לכם רעיון למוצר חדש? אל תחששו מתהליך הפיתוח, רישומו כפטנט ושאר המשימות הכרוכות בתהליך – סטודיו 'מרעיון למוצר' ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסיומו בצורה המקצועית ביותר ולא ישאיר אף אבן לא הפוכה לפני השגת המטרה.

להמשך קריאה »

  פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

להמשך קריאה »

רעיון למוצר חדש

יש לכם רעיון למוצר שאתם רוצים לפתח לכדי מוצר מוגמר? על תוותרו על החלומות שלכם. אמנם יש הבדל גדול בין לגלגל רעיונות למוצרים ואפילו לגבש רעיון מעשי אחד, אך מכאן ועד הפקתו והבאתו לייצור, הדרך עוד ארוכה.

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן