סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

פיתוח הנדסי ועיצוב מוצר

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

4עיצוב מכשור אלקטרוני, מארזים אלקטרוניים , זיווד אלקטרוני, מכשירי ניטור

רעיונות רבים וטובים  בתחום ההנדסה ופיתוח מוצרים לא יצאו לפועל, לא מכיוון שאינם טובים, אלא משום שבדרך- בתהליך הפיתוח הם נפלו מסיבה כזו או אחרת: חלקם משום שלא היה מספיק תקציב לפיתוח המוצר, חלקם מתוך חוסר ידע. רוב הרעיונות נושרים בדרך מכיוון שלא הביאו בחשבון גורמים מכריעים בהיתכנות המוצר לייצור, בין אם מדובר באפיון לקוי או אי הבנה של השוק בו הם פועלים, דרך בניית המוצר בעלויות גבוהות פר חלק ועוד.

התמחות בפיתוח מוצר מ-א' עד ת'

בדיוק כאן נכנס לתמונה סטודיו 'מרעיון למוצר' וכשמו כן הוא: סטודיו המתמחה בעיצוב ופיתוח מוצרים למגוון תעשיות, החל משלב הרעיון, האפיון והקונספט, דרך העיצוב והתכנון הקפדניים ועד לשלב הסופי, הכנת אב טיפוס (ובמידת הצורך דגם נוסף ועוד אחד עד לקבלת תוצאה רצויה) ועד ייצור המוצר עצמו.

היתרונות של סטודיו 'מרעיון למוצר'

  • התמחות וניסיון – אחת ההתמחויות החשובות של הסטודיו היא פיתוח הנדסי ועיצוב מוצר במגוון תחומים: רפואה, מוצרי צריכה, פלסטיקה ועוד. הסטודיו אמון על הובלה של פרויקטים רבים והצלחתם של מיזמים רבים להפוך מרעיון למציאות. מייסדת ומנהלת הסטודיו, אירית, מייעצת ומרצה לפיתוח וחדשנות עבור משרד הכלכלה והמדען הראשי.
  • ליווי אישי מקצועי – מול הגורם האחראי על מחלקת פיתוח המוצרים בקרב הלקוחות. חברות רבות חסרות את הזמן וכוח האדם המתאים הדרושים על מנת לפתח מוצרים, כאשר יש כל כך הרבה משימות שוטפות וקשיים אחרים איתם מתמודדים בעלי החברה. 'מרעיון למוצר' משחרר את הלקוחות מטיפול בפרויקט, מאפשר ללקוחות מצד אחד לפתח אותו בכלים המקצועיים המובילים ביותר בנמצא, ומצד שני לקבל ליווי, הדרכה ועזרה מלאה בפיתוח.
  • גיוס כספים – צוות הסטודיו עוזר לחברות לגייס כספים לפיתוח המוצר דרך חיפוש משקיעים אסטרטגיים, מימון של גוף ממשלתיים ועוד. הסטודיו מתמחה בפיתוח מוצרים בתחום הרפואי, אלקטרוני, תקשורת, מוצרים עתירי תקציב ועוד ומספק מעטפת שירותים כולל הפניה לסקר פטנטים וקישור לעורכי דין מובילים בתחום שיוכלו לבחון את המוצר ולהבין אם הוא יכול להיות מוגן או לא ועוד.

לפרטים נוספים ויצירת קשר בנוגע לשירותי פיתוח מוצר הנדסי וכדומה חייגו עכשיו או קבעו פגישה צרו קשר ונשמח לחזור אליכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

איך לבחור עורך פטנטים?

איך מגישים פטנט? מתי להגיש פטנט? איך לבחור עורך פטנטים?
טיפים חשובים מאוד ליזמים.
יזמים רבים פונים אלינו, אל "מרעיון למוצר", חלקם עם רעיונות מצויינים- עם פוטנציאל לחדור את השוק.
אחת השאלות הראשונות שעולות בשיחה איתנו, היא, מתי להגיש בקשה לפטנט?

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן