סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

עיצוב מוצרי פלסטיק

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

גוף תאורה תעשייתי(1)עוצב על ידי אירית פרג'ון רולדאו, סטודיו " מרעיון למוצר", עבור " געש תאורה"

עיצוב מוצרי פלסטיק נראה פשוט אבל זה לא. יזמים, מנכ"לים ובעלים של חברות שונות מפתחים לא אחת רעיון למוצר חדש או פטנט, אפילו הקטן ביותר, שמתוקף ניסיונם בתחום מבינים שלו רק היה ניתן להפוך רעיון זה למציאות, העסק שלהם היה יכול להרוויח מכך באופן מידי.

חברות מתעשיית מוצרי הצריכה המכירות את שיטת הייצור והפיתוח ועולות על המצאות וחידושים לא אחת, נעזרות במחלקת המחקר והפיתוח שלהן כדי להביא רעיונות פונקציונליים חדשים.

עיצוב מוצרי פלסטיק – ההתמחות הראשית של 'מרעיון למוצר'

יש לכם רעיון למוצר חדש בתחום הפלסטיקה? סטודיו 'מרעיון למוצר' מתמחה בנישה ובעיצוב מוצרי פלסטיק זו ובנוסף הפיק רעיונות רבים שהפכו למוצרים בתחום הפלסטיקה, במגוון תחומים. צוות המומחים של הסטודיו בעל הידע וההבנה אילו רעיונות יכולים להפוך למוצרים אמיתיים, מה העלות מול תועלת כדי להגיע לייצור רווחי, אילו פרטים טכניים יהוו מכשולים בדרך וכיצד להתגבר עליהם.

בנוסף 'מרעיון למוצר' מספק יתרון גדול תודות לקשרים בתחום עיצוב מוצרי פלסטיק ויכול לעניין משקיעים אסטרטגיים להשקיע כמו גם גופים ממשלתיים לסבסד את עלות פיתוח המוצר במידה ותשכרו את שירותי הסטודיו.

למי השירותי סיבסוד לפיתוח מוצרים מתאים?

הסטודיו משרת חברות קטנות ובינוניות שאין להן זמן לפיתוח. הלקוחות שולטים בתקציב ובמידת המעורבות של הסטודיו בפיתוח ועיצוב מוצרי פלסטיק ( מאיזה שלב הלקוח זקוק לעזרת הסטודיו ). למרות ש'מרעיון למוצר' מגיע כספק חיצוני ויכול לנהל את כל תהליך החל משלב האפיון בו מתבצע מחקר שוק ומתחרים מעמיק שבסופו נגדיר את המשתמש, דרך סביבת המחיה של המוצר, מהו צפי הייצור, מהם חומרי הגלם, ועד שיערוך המחיר.

עיצוב מוצר בתחום הפלסטיקה

עיצוב מוצר מתבצע בטכנולוגיות חדישות, בין אם בציורי מחשב, הדמיות ממוחשבות, סקיצות, מודלים, הנדסת אנוש וכו'.

אך כדי להגיע לגאומטריית מוצר יציבה, למבנה מחוזק ובעוביי דופן תואמים את צרכי המוצר (מהחומר הנכון ומשקל האופטימלי בהתאם לאפיון) . חשוב שהתכנון יהיה בגיאומטריה שתתאים לתהליך היצור הנבחר (הזרקת פלסטיק, וואקום פורמינג, אקסטרוזייה וכו').

נוסף לכך תכן הנדסי משמש בין היתר, גם כבסיס להדפסה תלת ממדית בניית מודלים עובדים. הסטודיו עושה שימוש נרחב במדפסות תלת ממד, זו הדרך הברורה ביותר לבחון רעיון חדש.

צוות הסטודיו ישמח לעזור, אנא פנו אלינו עם כל שאלה במייל באתר או בטלפון.

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

ארונות קודש

עיצוב ארונות קודש היה עבורי חוויה בלתי נשכחת.
שמחתי על הפניה אלי ומיד צללתי לעבודה.
ארון קודש מתחבר לי למקורות, למסורת, לזיכרונות ילדות עם אלה שכבר אינם איתי .

להמשך קריאה »

בית חכם

עיצוב אביזרי בית חכם אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן