סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

ייצור תבניות פלסטיק

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

מעצב מוצר סטודיו לעיצוב תעשייתי

אחת ההתמחויות המרכזיות של 'מרעיון למוצר' היא תחום הפלסטיקה.

כידוע, פלסטיק הינו חומר מעובד ממנו מכינים מגוון אין סופי של מוצרים, בעיקר מוצרי צריכה אך לא רק. ניתן ליצור דברים נפלאים ושימושיים מפלסטיק וקשה לדמיין איך החיים שלנו היו נראים בלעדיו, כאשר כל כך הרבה יישומים מתקבלים ממנו. רבים מהיישומים לא ניתן לייצר מחומר אחר.

ייצור תבנית פלסטיק בסטודיו מקצועי

סטודיו 'מרעיון למוצר' בעל ניסיון רב בתחום הפלסטיקה ומנוסה בבניית מוצר נכון בתחום. הסטודיו מתמחה בפיתוח ייצור מוצרים  להזרקת פלסטיק למגוון שימושים ומבצע את כל התהליך החל משלב האפיון, דרך עיצוב המוצר, התוכן ההנדסי ובניית מודל ממוחשב, כולל אבטיפוס ותיק מוצר.

'מרעיון המוצר' מעניק שירות ליזמים ולחברות בינוניות וקטנות אשר מעוניינות לפתח מוצר חדש בכל שלב. הסטודיו דוגל בחדשנות ומאמין כי לקפוא על השמרים- המשמעות היא הליכה אחורה !

'מרעיון למוצר' מספק מעטפת שירותים מקיפה לפיתוח ועיצוב מוצר ומעניק קיט שלם הכולל אפיון, עיצוב, בניית אבטיפוס ותיק מוצר למוצרים חדשים בתחום המוצרים הרפואיים, אלקטרוניקה, תקשורת, צריכה, מוצרים, עיצוב ועוד.

בנוסף הסטודיו מפנה לסקר פטנטים (שם הלקוח ידע מה לבקש, מה לשאול, הנחיות ספציפיות לגבי המוצר שלכם וכו') מקושר עם עורכי דין מומחים בתחום (פטנטים למשל) שיעזרו לכם להבין אם המוצר שלכם יכול להיות מוגן או לא כפטנט, ומספק תמיכה בליווי מול היצרן ועוד.

מרעיון מוצר בתחום הפלסטיקה

מעוניינים לשמוע עוד על ייצור מוצרים ותבניות פלסטיק, עלויות, היתכנות הרעיון שלכם, וכיצד לחסוך בהקמת פס ייצור חדש (על ידי פיתוח מוצר בתקציב מסובסד על ידי טובי אנשי המקצוע בתחום)? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים, ליצור קשר ולקבל ייעוץ מקצועי שיעזור לכם להבין האם המטרה שלכם ברת השגה בתקציב שהקצתם לה, מה הדרישות, הקריטריונים והשלבים הבאים בפיתוח המוצר שלכם ועוד.

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

פיתוח רעיונות למוצר

מדוע דווקא מוצר אחד מצליח לעומת משנהו? איך מפתחים מוצר בוודאות גבוהה שיצליח להימכר בשוק? רזי עולם פיתוח המוצרים כוללים שורה של חוקים, שיטות מדעיות,

להמשך קריאה »

פיתוח פטנטים

  אחד הדברים שחשוב לדעת הוא שפיתוח מוצר הולך יד ביד עם פיתוח פטנט אותו יש לרשום בצורה מסודרת, וזאת על מנת להבטיח בלעדיות וכן

להמשך קריאה »

רעיון למוצר ופטנטים

יש לכם רעיון למוצר חדש? אל תחששו מתהליך הפיתוח, רישומו כפטנט ושאר המשימות הכרוכות בתהליך – סטודיו 'מרעיון למוצר' ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסיומו בצורה המקצועית ביותר ולא ישאיר אף אבן לא הפוכה לפני השגת המטרה.

להמשך קריאה »

עיצוב מוצר רפואי

בכל הקשור לטכנולוגיה בתחום הרפואי, אין מקום לטעויות. בהתאם לכך גם בתחום המכשור הרפואי וכל המוצרים הנלווים והמשלימים בתחום – אלו חייבים להיות מדויקים, אמינים ובעלי ערך מוסף

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן