סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)
סטודיו לעיצוב מוצר תעשייתי מרעיון למוצר
סטודיו לעיצוב תעשייתי (1995)

בית חכם

לחצו לתוכן המאמר

שתפו

עיצוב אביזרי בית חכם

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

כל כך התרחקנו מהמערה…
אורות כבים ונידלקים סביבנו בהתאם למצב הרוח.
תריסים מוגפים לפי זוית השמש והמזגן מברך אותנו בצנינות מופגנת כבר בכניסה לבית.
רק נחשוב. אולי גם לפני שנבקש, הכל יקרה…הוליווד!

פינוק ,אבל לא רק.
לבית החכם יש יתרונות משמעותיים בחיסכון אנרגייה.
תעצרו שנייה, תסתכלו סביב….כמה אורות מיותרים דלוקים? כמה מחשבים פועלים? מזגנים בחללים ריקים….להמשיך?

אם פינוק שווה לחיסכון- אז אני קונה!

אני מעצבת מוצרים מעל 25 שנים.
מוצרי בית חכם זו נישה יחסית חדשה, אנחנו עדיין לומדים אותה, בודקים את גבולותה.
לדעתי- רק נוגעים בקצה הקרחון..
הגבולות נמתחים מדי יום עם ההתפתחות הטכנולוגית המטורפת סביבנו.
אבל לא רק בגללה,
הגבולות נמתחים כי מעצב תעשייתי חושב על משתמש גם במושגים פסיכולוגיים.
הוא מתייחס לצרכים הילדים שלו ,לאגו שלו, לפחדים ולחירות הרגשיות שלו.

סטודיו לעיצוב תעשייתי

איפיון מוצר

פגישות האפיון סביב השולחן, בסטודיו "מרעיון למוצר", אנחנו מושכים הכי רחוק שאפשר.
הרעיונות שלנו מטורפים, הם ללא גבולות, ויגיעו לשוק ככל שהוא יהיה מסוגל להכילם.

הקסם שמביאים אביזרי הבית החכם מובע בעיצוב ובחוויית המשתמש גם יחד.
הם "טיפה" אנושיים, יכולים "לקרוא" אותנו, הם "מתעוררים " כשאנחנו ניגשים אליהם, יודעים לשנות את הסביבה עבורנו. יש בהם משהו רוחש סוד, יש בהם תעלומה ומידע מוצפן…

אחד הפרויקטים היותר טובים עוצב ב"מרעיון למוצר" עם צוות שחושב מעבר לגבולות ומחוץ להרבה קופסאות.
עם צוות חברת IFEEL
מזמינה אתכם ליהנות מהמוצר

אירית פרג'ון רולדאו
מרעיון למוצר - סטודיו לעיצוב מוצר

אני מזמינה אותך לקבוע פגישה ללא התחייבות, ויחד נהפוך את הרעיון היצירתי שלך למוצר אסתטי, בולט, מעל המתחרים ובמחיר תחרותי.
מרעיון למוצר (1995)
מרעיון למוצר (1995)

עיצוב חכם ונכון למוצר מהווה גורם משמעותי להצלחת המוצר. מוצר מעוצב נכון יהיה ברור למשתמש כבר מהמפגש הראשון. הפעלת המוצר תהיה אנטואיטיבית, חווית המשתמש תהיה משמעותית, תותיר אחריה חותם וחשק לעוד.

תהליך חדשנות

מרעיון למוצר, משרד לפיתוח עיצוב מוצרים, מציג עבורכם, יזמים,את רשימת המשקיעים והאנג'לים בישראל
משקיעים היום לא שמים כסף על רעיון .
הם רוצים לראות מוצר עובד, מצגת מגובשת עם תוכנית עסקית.
ממליצה לכל מי שפונה למשקיע שיגיע מגובש עם רעיון מתוכנן, מעוצב ובנוי.

להמשך קריאה »

  פשוט ובלי הרבה סיכון.  Private Label

אחד הדברים אשר מונעים מחברות לפתח מוצרים הוא חוסר תקציב, אך זו לא הסיבה היחידה. חברות רבות דווקא מעוניינות להוציא מוצר חדש לשוק פרי פיתוחן ואפילו יש להן את הרעיונות והמשאבים לכך, אך כיוון שלוח הזמנים תמיד צפוף ויש חשש להעמיס את הפרויקט על מחלקת המחקר והפיתוח, לוקח לרעיון זמן להתניע ולצאת לדרך הלכה למעשה.

להמשך קריאה »

פיתוח אב טיפוס למוצר

פיתוח אב טיפוס למוצר אחד השלבים החשובים וההכרחיים בפיתוח מוצר הוא בנייה ופיתוח אבטיפוס. כשיש בידי הלקוח אב טיפוס הוא מוכן לצאת לשוק ולעניין משקיעים

להמשך קריאה »

פיתוח פטנטים

  אחד הדברים שחשוב לדעת הוא שפיתוח מוצר הולך יד ביד עם פיתוח פטנט אותו יש לרשום בצורה מסודרת, וזאת על מנת להבטיח בלעדיות וכן

להמשך קריאה »

לשיחת ייעוץ חינם צרו קשר

דילוג לתוכן